• GLUTEN FREE EXPO
    • o Targach
      • Poprzednia edycja
      • Aktualności
        • Przekreślony Kłos – symbol, któremu ufamy
        • Spotkajmy się w kuchni! Sprawdzone przepisy – nowa kuchniabezglutenowa.pl
        • Biblioteka bezglutenowa – konkurs dla bibliotekarzy!
        • Dobre wiadomości dla branży targowej
        • #bezpiecznetargi
        • Konferencja „Targi #newreality”
        • Zielone światło dla branży spotkań
      • Patronaty
    • Bezpieczne targi
    • Dla Wystawców
      • Panel Wystawcy
      • Oferta zabudowy
      • Oferta reklamowa
      • Informacje techniczne
      • Strefa MENU BEZ GLUTENU
    • Dla Zwiedzających
      • Informacje praktyczne
      • Rezerwacje hotelowe
    • Dla mediów
    • Kontakt
    • Logowanie

    ​

    nagłówek artykułu

    Przekreślony Kłos – symbol, któremu ufamy

    lead artykułu

    Znak towarowy Przekreślony Kłos – aż 97% konsumentów ufa, że produkty licencjonowane są sprawdzone i bezpieczne. Przedstawiamy wyniki ankiety.

    W 2015 roku nasze Stowarzyszenie przeprowadziło pierwsze badanie dotyczące zaufania do znaku Przekreślonego Kłosa. Po 5 latach postanowiliśmy sprawdzić, jak obecnie konsumenci podchodzą do produktów licencjonowanych. Wyniki obu badań są porównywalne i pokazują, że znak Przekreślonego Kłosa jest nadal darzony ogromnym zaufaniem a jego obecność na etykiecie ma bardzo istotne znaczenie przy wyborze żywności bezglutenowej.

    Ankieta online zawierała pytania dotyczące rozpoznawalności i zaufania do znaku towarowego Przekreślony Kłos.

    Udział w niej wzięło 1212 osób, z czego zdecydowana większość (84,24%) to kobiety, pomiędzy 31 a 50 rokiem życia (48,27%). Aż 82,67% respondentów jest na diecie bezglutenowej z powodu celiakii i, co ciekawe, tylko 49,17% należy do naszego Stowarzyszenia.

    ciało artykułu

    Analiza ankiety

    • 97,11% ankietowanych ufa, że produkty ze znakiem towarowym Przekreślony Kłos są sprawdzone i bezpieczne.


    zaufanie do produktów


    • Z kolei prawie 95% respondentów chciałoby, żeby wszystkie produkty bezglutenowe były oznaczone znakiem towarowym Przekreślony Kłos.


    ankieta stowarzyszenie



    • Osoby będące na diecie bezglutenowej w pierwszej kolejności sięgają po produkty oznaczone znakiem towarowym Przekreślony Kłos (aż 80,53% respondentów).


    ankieta przekreślony kłos



    • Tylko 17,49% ankietowanych dodatkowo czyta skład produktu w poszukiwaniu glutenu, jeśli jest na nim znak Przekreślonego Kłosa. 44% tego nie robi, a 37% weryfikuje etykietę czasami.


    ankieta celiakia



    • Prawie 87% osób mając wybór woli kupić produkt licencjonowany niż inny, jedynie opisany jako bezglutenowy.


    ankita celiakia



    W sumie 98% badanych uważa, że znak towarowy Przekreślony Kłos umieszczony na etykiecie bardzo ułatwia lub w pewnym stopniu ułatwia codzienne zakupy.



    Podsumowanie


    Wyniki badania pokazują jak bardzo znak towarowy Przekreślony Kłos jest ceniony przez konsumentów. Jego obecność na etykiecie ułatwia codzienne zakupy, ale także zwiększa zaufanie do produktów i marek tak oznaczonych. Mamy nadzieję, że liczba i dostępność produktów ze znakiem towarowym Przekreślony Kłos na polskim rynku nadal będzie rosła.


    Informacje demograficzne o respondentach



    ankieta płeć


    ankieta powód stosowania diety


    ankieta demografia

    ​

    ankieta przynaleznosc do stowarzyszenia​


    • GLUTEN FREE EXPO
    • o Targach
    • Dla Wystawców
    • Dla Zwiedzających
    • Dla mediów
    • Logowanie
    Targi w Krakowie
    ​31-586 Kraków
    ul. Galicyjska 9
    tel. +48 12 644 59 32, 644 81 65
    fax 12 644 61 41
    targi.krakow.pl

    Polskie Stowarzyszenie Osób z Celiakią
    i na Diecie Bezglutenowej
    02-791 Warszawa
    ul. Na Uboczu 28 lok. U-C4
    +48 22 253 04 97
    celiakia.pl
    Zobacz, jesteśmy na:
    Kontakt do Inspektora Ochrony Danych Osobowych: Maciej Rymaszewski, iod@targi.krakow.pl. Klauzula informacyjna.