Przekreślony Kłos – symbol, któremu ufamy
Znak towarowy Przekreślony Kłos – aż 97% konsumentów ufa, że produkty licencjonowane są sprawdzone i bezpieczne. Przedstawiamy wyniki ankiety.
W 2015 roku nasze Stowarzyszenie przeprowadziło pierwsze badanie dotyczące zaufania do znaku Przekreślonego Kłosa. Po 5 latach postanowiliśmy sprawdzić, jak obecnie konsumenci podchodzą do produktów licencjonowanych. Wyniki obu badań są porównywalne i pokazują, że znak Przekreślonego Kłosa jest nadal darzony ogromnym zaufaniem a jego obecność na etykiecie ma bardzo istotne znaczenie przy wyborze żywności bezglutenowej.
Ankieta online zawierała pytania dotyczące rozpoznawalności i zaufania do znaku towarowego Przekreślony Kłos.
Udział w niej wzięło 1212 osób, z czego zdecydowana większość (84,24%) to kobiety, pomiędzy 31 a 50 rokiem życia (48,27%). Aż 82,67% respondentów jest na diecie bezglutenowej z powodu celiakii i, co ciekawe, tylko 49,17% należy do naszego Stowarzyszenia.